Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі мемлекет басшысының тапсырмасымен төтенше жағдай режимі кезінде табысынан айырылған халыққа әлеуметтік жәрдемақы беру тәртібін әзірледі
МӘСҚ-дан берілетін жаңа төлем Қазақстан аумағында еңбек қызметін жүзеге асыратын ҚР азаматтарына келесі шарттарға сәйкес берілетін болады:
Жаңа әлеуметтік төлемді тағайындау үшін жұмыс беруші жұмыспен қамту жөніндегі жергілікті органға жүгінуі тиіс. Өзімен бірге төтенше жағдайға байланысты жұмысшыларының табысынан айырылғанын растайтын құжаттары болуы керек
Жұмыс берушілердің өтінімі негізінде халықты жұмыспен қамту жөніндегі аудандық штаб жұмыс берушіге әлеуметтік қолдау көрсету туралы шешім қабылдайды.
Әлеуметтік төлем жұмысшыға төтенше жағдай режимі аяқталғанға дейін төленеді.
Жұмыстан шығарылған қазақстандықтар жұмыстан айырылуына байланысты бір айдан алты айға дейін әлеуметтік төлем алады. Төлем соңғы 24 айдың ішіндегі табыс пен міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысу өтіліне байланысты болады.
Жұмыссыз қалған азаматқа мемлекеттік қордан жоғалтқан табысының 40% көлемінде жәрдемақы төленеді.
Ол үшін халықты жұмыспен қамту орталығына жұмыссыз ретінде тіркелу үшін және жұмысынан айырылуына байланысты әлеуметтік төлем алуға өтініш беру керек. Төлем автоматты түрде іске асырылады.
Егер азамат жұмыссыз ретінде тіркеліп қойса, әлеуметтік төлем тағайындауға өтінішті «электронды үкімет» веб-порталы (www.egov.kz) арқылы беруге болады.