Әртістер пайда табудың жаңа жолдарын іздестіруде.
Бақыттарына орай, әншілердің танымалдығы бүгінде пайдасын тигізіп отыр. Бірнеше миллиондаған аудиториясы бар танымал әртістер өздерін блогер ретінде сынап көруде. Өздерінің парақшаларында түрлі тауар иелеріне сілтеме жасап, олардың өнімдерін жарнамалауда.
Егер бұрындары сәнді киім дүкендерін, ресторандар мен сұлулық салондарын жарнамаласа, қазір тамақ, азық-түлік, дәрі-дәрмек тіпті, мұздатылған ет жеткізу қызметтерін жарнамалауға көшкен. Адамдар қай кезде болса да тамақтанады емес пе.
«Инстаграмды біз ойлап шығарған жоқпыз. Ол бізге батыстан келді, барлығы пайдаланады. Көптеген блогерлер, танымал тұлғалар әлеуметтік желі арқылы өздерінің нанын тауып жеп отыр. Бұда тұрған ешнәрсе жоқ», — деп Бүркіт ShowNewsKZ бағдарламасына пікір білдірді.