Шарап, сыра және алкоголсіз сусындардың сатылымы күрт төмендеп кетті.
Наурыз айындағы жағдай да сондай — арақ сатылымы 16,7%-ға өсті.
Екі мәселеге назар аударуға болады:
Коньякқа келер болсақ, оның сатылымы осы айда рекордтық деңгейде болды. Сәуір айында қазақстандықтар 1,7 млн литр ішімдік ішкен. Ішкі нарықтағы сатылым көлемі 2019 жылдың сәуірімен салыстырғанда 58,4%-ға өсті.
Сұранысты қанағаттандыруға отандық зауыттардың қуаты жетпегендіктен шетелдік жеткізілімдерді қосуға тура келді
Импорт 3,7 есеге өсті: биыл 637,2 мың литр болса, бір жыл бұрын 173,2 мың.
Айта кету керек,
коньякты таңдайтындар көбеюде
4 айдың қорытындысы бойынша ішкі нарықта шамамен 7,2 млн литр сатылды, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңіндегі көрсеткіштен 89,2%-ға артық.
Әлсіз алкогольді сусындар сұранысы алдыңғы жылдарға қарағанда төмен. Сәуір айында сыраны сату бес жылдық минимумға дейін төмендеді: 52 млн литрден сәл артық. Өткен жылмен салыстырғанда сатылым 20%-ға, 2020 жылдың наурызымен салыстырғанда 13,9%-ға төмендеді. Бірақ бұл жерде шетелдік өндірушілердің сатылымдарының өсіміне орын табылды: импорт 2019 жылдың сәуірімен салыстырғанда 17,2%-ға өсіп, 5,3 млн литрден асты. Дегенмен, отандық өндірушілер нарықтың 90%-ын иеленеді.
Алкоголь сусындарының ішінде шампанға деген сұраныс төмендеді. Бір айда осы сусынның 2,9 мың литрі сатылды. Салыстырар болсақ, наурыз айында сату көлемі 131,7 мың тоннаны, ал 2019 жылдың сәуір айында – 27,6 мың тоннаны құрады. Яғни бір жыл ішінде өткізу шамамен 10 есеге қысқарды. Ал өткен аймен салыстырғанда шамамен 50 есеге төмен.
Жалпы шараптың да тұтыну көлемі төмендеді. Сәуір айында ішкі нарықта 2 млн 489,3 мың литр сатылды. Бұл бір жыл бұрынғы деңгейден 318,9 мың литрге немесе жылдық көрсеткіштерден 11,4%-ға аз. Наурыз айымен салыстырғанда соншалықты төмен емес – 3,1%.
Сондай-ақ, айта кету керек: