Нұр-Сұлтан
Қазір
-21
Ертең
-21
USD
435
-1.25
EUR
490
-2.46
RUB
5.85
-0.07

Жол қозғалысы: елге басқарудың жаңа жүйесі қажет

246
Фото: liter.kz

Нақтылап қараған кезде көліктің қазіргі реттеушісі негізгі қиылыстар мен негізгі жолдарға орналастырылған қарапайым бақылау камералары болып табылады. Олардың көмегімен “тірі” операторлар ағымдағы жағдайды бақылайды. Егер қандай да бір олқылықтарды, қылмыстарды анықтау немесе стандартты емес жағдайларды тіркеу үшін мұндай әдіс әлі де пайдалы болса, мегаполистің қарқынды қозғалысын басқару және реттеуге бұл жеткіліксіз.

Қозғалысты реттеу, әдетте, төмендегілерге байланысты: оператор бағдаршамдар қалыпты автоматты режимде жұмыс істеп тұрған кейбір қиылыстарда шиеленісті жағдай қалыптасатынын көреді. Ол бағдаршамдарды қолмен басқару режимін қосады және жеке пікірі негізінде бағдаршамның түстерін ауыстыра бастайды. Физикалық тұрғыдан автомобильдер көп тұрған бағыттағы қозғалысқа басымдық береді.

Сонымен қатар, оператор да, басқалар сияқты, көптеген жеке себептерге байланысты қателесуі мүмкін. Осындай реттеудің нәтижесінде оператордың пікірінше басым бағыттағы көліктерге қарағанда, екінші бағыттағы көліктер жол қиылысында әлдеқайда көп уақыт тұрады.

Яғни, тұтастай алғанда, қиылыстағы бақылау камераларынан алынған көрініспен шектелген оператор бүкіл жағдайды көрмейді. Және

көлік проблемаларын мұндай жергілікті шешу іс жүзінде қиындықты одан сайын күшейтеді

Себебі “домино қағидаты” бойынша көлік коллапсы мен қозғалысқа қатысушыларға ыңғайсыздықты күшейтеді.

Адам факторының ескіруі

Қалалық қозғалысты басқарудың қазіргі жүйесі ескі және тиімсіз екенін мойындау керек. 21 ғасырдың үшінші онжылдығында жаңа технологияларды енгізуге болады және енгізу қажет. Ең алдымен, басқару мен шешім қабылдаудағы “адам факторынан” алшақтау керек. Сонымен қатар, мұндай әдістер қазірдің өзінде бар және сәтті жұмыс істеуде.

Біріншіден, біз осы компонентті жол карталарына біріктірген түрлі компаниялар бұрыннан бері қолданып келе жатқан навигация жүйесі туралы айтып отырмыз. Көптеген адамдар Google, Yandex, 2GIS карталарында компьютерлік алгоритмдер маршрутты жасай алатындығын жақсы біледі, тіпті қашықтықтың айқын ұлғайғанына қарамастан, межелі жерге ең қысқа жолмен жүргеннен де едәуір ертерек жетесіз.

Себебі қаладағы “кептелістер” көбінесе ұзақ уақытты жоғалтатын құбылыс болып табылады. Мұндай жол жүру жүйелері маңыздылығының тұрақты өсуін және олардың ең оңтайлы маршруттарды іздеу қабілетін ескере отырып, мұны жол қозғалысын басқарудың маңызды компоненттерінің бірі ретінде пайдалануға болады.

Бірақ ең бастысы – смартфондардың сигналдарын тіркеу арқылы ағымдағы жол жағдайын бақылау мүмкіндігі. Яғни, нақты уақыт режимінде бақылау. Әрине, барлығы GPS орнын анықтауды үнемі қосып отырмайды, бірақ бұл функцияны жаяу жүргіншілердің де, жүргізушілердің де көпшілігі ұзақ уақыт бойы қолданып келеді.

Сонымен қатар, спутниктік позициялау жүйелері навигация үшін автомобильдерге орнатылған видеотіркегіштер, GPS сенсорлар және т.б. әртүрлі құрылғылардың сигналдарын тіркей алады.

Жаңа жүйенің үш мүмкіндігі

Үш компонентті біріктіру негізінде – қазіргі бейнекамералар жүйесі, спутниктік позициялау арқылы ағымдағы жағдайды тегін бақылауды пайдалану және навигация элементі – қалалық көлік ағындарын реттеу мен басқарудың мүлдем жаңа компьютерлік жүйесін құруға болады.

Түсінікті және айқын компьютерлік алгоритмдерге сүйене отырып,  болып жатқанын жағдайды жан-жақты бақылай алмайтын оператордан гөрі қалалық қозғалысты әлдеқайда жақсы ұйымдастыра алады. Жүйе негізгі көлік ағындарының неден және қалай қалыптасатынын көреді және “кептелістерді” болдырмай оларды дұрыс бөледі, күтпеген жағдайларда жол жағдайының кез келген оқиғасына жедел жауап қайтарады.

Осылайша, жол инфрақұрылымын толығырақ және тиімді пайдалануға болады. Сонымен қатар, бұл жүйе өздігінен үйрене алады. Яғни, ол жол қозғалысын реттеудің барлық факторларын зерттеуге, талдауға және оның жұмыс әдістерін жаңартуға қабілетті. Мұндай компьютерлік жүйенің көмегімен қалаларды және олардың жол желілерін стратегиялық жоспарлаумен және дамытумен айналысуға болатындығын да айта кету керек.

Ұсынылған инновацияның мүмкіндіктерін қысқаша сипаттағанның өзінде оның төмендегілерге қабілетті екендігі айқын көрінеді:

  • біздің қалаларымыздағы жағдайды жақсы жаққа өзгерту
  • қозғалысты әлдеқайда тиімдірек және қауіпсіз ету
  • апаттардың санын, тіпті атмосфералық ауаның ластану деңгейін азайту.
Серіктестер жаңалықтары
© «365 Info», 2014–2021 info@365info.kz, +7 (727) 350-61-36
050013, ҚР, Алматы қ., «Керемет» ықшамауданы, 7 үй, 39 корпус, 472 кеңсе
Қате байқасаңыз, оны белгілеп Ctrl+Enter басыңыз