Нұр-Сұлтан
Қазір
11
Ертең
17
USD
475
+0.11
EUR
516
+0.21
RUB
5.5
-0.08

Вагон газ камерасы: “Қазақстан Темір Жолы” жанжалға қатысты пікір білдірді

389
Фото Гүлмира Сәулебекованың Facebook-тегі жеке парақшасынан

26 шілдеде Facebook қолданушысы Гүлмира Саулебекова өзінің парақшасында “Достық — Алматы” бағытындағы №942 пойыздың жолаушыларына 15 сағат бойы салқындату жүйесі жұмыс істемейтін және терезелері жабық вагонмен жол жүруге тура келгені туралы ақпарат жариялады.

Тозаққа сапар

“Алакөлге жағымды сапарды ҚТЖ тағы да бұзды”, — деп жазды ол(стилистика, пунктуация және орфография сақталған – ред.). — “Ішкі туризмді өшіруші. Робот емес екендігімді дәлелдеуді үздіксіз талап ететін, ұзақ ойланатын сайттан купелік вагонға 45 күн бұрын сатып алынған билет Алматыға емес, тозаққа сапар болып шықты! Кондиционер жұмыс істемейді, купенің терезелері ашылмайды, дәлізде бүкіл вагонға екі фрамуга ғана бар.

Көшеде +42 градус. Жолсерік жол бойы вагонның есігін ашық ұстауға мәжбүр болды, бәріміз түнге дейін тамбурда тұрдық. Купеде +52

Балаларды дымқыл сүлгімен құтқардық. Сулап, бастарына жауып отырдық. Мен Лениннің өзі мінген вагондар туралы жаздым. “Жолаушылар тасымалы” АҚ-ға неміс менеджерінің келуімен ештеңе өзгерген жоқ. Дәл мұндай вагондар қазір ТМД елдерінде де жоқ”.

Ашумен жолаушы вагонды газ камерасы деп атады. Ол ҚТЖ-дан қиналған сапарының ақшасын қайтаруды талап етті.

Біздің журналистке берген сұхбатында Гүлмира Саулебекова әпкесімен бірге жеті билет сатып алғанын, оның ішінде бесеуі бала екенін айтты.

– Біз Көктумадан сағат 17:00-де шықтық, бірақ кесте бойынша сағат 16:20-да жолға шығуымыз керек еді. Ақтоғай станциясына келіп, ыстықта үш сағатқа жуық тұрды. Алматыға 26 шілдеде таңғы 10-да келді. Кешігіп.

Жолсеріктен біздің вагонда ғана кондиционер жұмыс істемей ме деп сұрадық. Бізге бүкіл пойызда жоқ деп айтты

Мен тасымалдаушының ресми сайтына және әлеуметтік желіде хабарлама қалдырдым. Әзірге реакция жоқ.

Сотқа… барыңыз

Түсініктеме алу үшін біз “ҚТЖ “ҰК” АҚ баспасөз қызметіне хабарластық.

“27 шілдеде аталған вагон Алматы-2 станциясындағы қалыптастыру пунктіне келгеннен кейін комиссиялық тексеру кезінде төмендегілер анықталды:

вагондағы желдесу жүйесі штаттық режимде жұмыс істеп тұр. №21 Вагон, зауыттық нөмірі №11568, 1993 жылы шығарылған, 28 жыл

Өндіруші зауыттың құрастыруына сәйкес, осы модельдің вагон желдеткіштері сыртқы температура +38ºС дейін жұмыс істеуге арналған.

Температура +38ºС жоғары көтерілген кезде вагон ішіндегі салқындату тиімділігі төмендейді. Бұл жолаушы тарапынан салон ішінде салқындатудың төмендегініне шағымдануына себепші болған.

Осы бағытта жүретін вагондар нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына және теміржол көлігінде жолаушыларды, багажды және жүк-багажды тасымалдау қағидаларына сәйкес келеді.

Айта кету керек, жолаушылардың жайлы жол жүруін қамтамасыз ету үшін ұлттық тасымалдаушы жыл сайын жолаушылар вагондары паркін жаңарту жұмыстарын жүргізеді. 2010-2021 жылдар аралығында 1 100-ден астам вагон сатып алынды. Оның ішінде 600-ден астам Тальго вагоны бар.

Жарияланымда көрсетілген өтемақыны төлеуге қатысты, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығымен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды және пошта жөнелтілімдерін темір жол көлігімен тасымалдау қағидаларына сәйкес, пойыз бастығы жасаған акт негізінде

темір жолдың кінәсінен жолаушыны неғұрлым төмен санаттағы поезға (вагонға) ауыстырған жағдайда жол жүру құнының айырмасын төлеу көзделеді

Өзге жағдайларда жолаушының негізділік және жеткіліктілік қағидаттарын негізге ала отырып, сот органдарына жүгінуге құқығы бар”.

Қазақстанша қызмет көрсету

Ұлттық тасымалдаушының дәлелдері, былай айтқанда ойға қонарлық. ҚТЖ жауабынан түсінгеніміздей, Гүлмира Саулебековаға ешқандай өтемақы төленбейді. Себебі ол билетті пайдаланып, А пунктінен В пунктіне жетті. Ал олардың қандай жағдайда межелі жерге жеткеніне тасымалдаушы алаңдаушылық тудырмайды.

Жолаушы ҚТЖ оның ақшасына қандай сапарға кепілдік беретінін түсінуі үшін ережелердің толық мәтінін интернеттен іздеу керек болды. Біз таптық

Әрине, онда “жабық вагонда 52 градус Цельсий температурасында 15 сағаттық сапарға” жолаушылардың құқығы бар және тасымалдаушы кепілдік беруі керек деп айтылмаған. Бұл Тасымалдаушының өз міндеттерін адал орындауы болып табылады.

Таңдау құқығы жоқ

Ұлттық тасымалдаушының ресми сайтындағы қызметтер туралы қол жетімді, түсінікті және біржақты ақпараттың болмауы — неміс топ-менеджері Петер Штурмның Қазақстанға келгендегі ең жоғары еуропалық стандарттары шығар.

Шын мәнінде, Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын бірнеше заңнамалық актілер қорғайды. Бұл енді жақсы. Мінсіз жұмыс эталоны болуға тиіс ұлттық тасымалдаушының жолаушыларға лайықты қызмет көрсетіп қана қоймай, өз қателіктерін мойындауға да қабілеті жоқтығы жаман.

Әділдік үшін айта кетейік, қазақстандықтардың Алакөлге ескі желдеткішсіз вагондармен барған сапарлары тек ҚТЖ-ның ғана кінәсі емес. Жазда бұл бағытқа жүктеме көбейеді.

Ал 2021 жылғы шұрық-тесік автомобиль жолдары мен Үржардағы әуежайдың жөндеуге жабылуы отқа май құя түсті

Шын мәнінде, теміржол көлігі туристерді көлге апаратын жалғыз тәсіл болып қала берді. Тағы бір сұрақ — жолаушылар өз ақшасымен амлдайтын ежелгі вагондардың көмегімен тұтынушылық сұранысты қанағаттандыру қаншалықты заңды?

Серіктестер жаңалықтары
© «365 Info», 2014–2024 [email protected], +7 (727) 350-61-36
050013, ҚР, Алматы қ., «Керемет» ықшамауданы, 7 үй, 39 корпус, 472 кеңсе
Қате байқасаңыз, оны белгілеп Ctrl+Enter басыңыз