Нұр-Сұлтан
Қазір
15
Ертең
10
USD
449
+0.67
EUR
479
+1.25
RUB
4.79
0.00

“Келгеніме өкініп тұрм…”. Әкелі-балалы шетелдік турист Алматыны ранчоға теңеді

Кемшіліктерді жіпке тізген Тимати саяхатының сиқы кеткеніне налиды.

“Мен Қазақстанға бірінші рет келдім. Табиғаты керемет қалада туризм саласы дамымаған деп ойламадым. Адамдардың көбі ағылшынша білмейді.

Демалатын орындарға баратын тас жолдарда нұсқаушы белгілер мүлде жоқ.

Қызмет көрсету сапасы нашар. Барлығы қымбат. Мені қойшы, мына балама обал болды.

Жолды санамағанда, екі аптада тамақты өзім жасағанның өзінде, 500 еуро жұмсадым”, – дейді Тимати.

Туристік агенттіктер бұл олқылықтың орнын толтыру үшін уақыт керектігін алға тартты. Ең алдымен, мемлекетке аяқ басатын қонақтарды алғаш болып күтіп алатын кеден бекетіндегі қызметкерлерді мәдениетті болуға үйретуден бастау керек дейді.

“Ұшақтан түскен шетел азаматтарын кеден бекетіндегілер өз әрекеттерімен үркітеді. Қарапайым сөйлесу мәнерін білмейді.

Жылы шырай танытпайды. Мойындаймын, ішкі туризмде бұдан басқа кемшіліктер өте көп. Бірақ артықшылықтарымыз да бар. Тек қолда бар байлығымызды әлемге таныту үшін мықты жарнама мен насихат ауадай қажет”, – дейді Қазақстанның туристік агенттіктер қауымдастығының президенті Әсел Нүркебаева.

Ал қызмет көрсету сапасын төмен деп бағалаған Тимати Фэс келесі жылы қыс мезгілінде келіп, шатқалы биік Шымбұлақты бағындырамын деп бекініп отыр.

Серіктестер жаңалықтары
© «365 Info», 2014–2024 info@365info.kz, +7 (727) 350-61-36
050013, ҚР, Алматы қ., «Керемет» ықшамауданы, 7 үй, 39 корпус, 472 кеңсе
Қате байқасаңыз, оны белгілеп Ctrl+Enter басыңыз