2020 жылдың 7 айында бөлшек сауда дүкендерінде ноутбук сатылымының өсуі 6% болса, онлайн режимде 206%-ға жетті. Бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша ноутбуктер тұрмыстық техникалар кір жуғыш машинасы мен тоңазытқышты басып озып, смартфондар мен теледидарлардан кейінгі үшінші орынға шықты.
Сарапшының айтуынша, көптеген клиент Интернет-дүкендер арқылы сатып алуға көшкендіктен сатылым көлемі азайды.
«GFK Қазақстан» зерттеу компаниясының деректеріне сәйкес тұрмыстық техника және электроника секторындағы барлық тауар тобы бойынша сату көлемі
2020 жылғы қаңтар-шілде аралығында 405,9 млрд теңгені құрады
Бұл 2019 жылдың сәйкес кезеңіндегі көрсеткіштен 1.8%-ға жоғары.
Сәуірден шілдеге дейінгі кезеңде сатылым көлемі айтарлықтай төмендеді. Осы айларда жалпы сату 207,9 млрд теңгені құрап, 14%-ға төмендегенін көрсетті. Алайда, жалпы құлдырау жағдайында тұрмыстық техника мен электроника секторында бірқатар санаттар бойынша өсім байқалады.
2020 жылдың алғашқы жеті айында ноутбуктер сатылымы біршама артты. Осы санат бойынша
жалпы айналым 35,1 млрд теңгені құрады, бұл 2019 жылдың сәйкес кезеңіндегі көрсеткіштен 55%-ға жоғары
Ноутбук сатып алғанда
2019 жылдың қаңтар-шілде айларында 89 мың клиент ноутбуктерді бөлшек сауда дүкендерінен, 18,8 мыңы — онлайн сатып алды. 2020 жылы бөлшек сауда дүкендерінен 95 мың ноутбук, ал онлайн — дүкендерден 57,5 мың ноутбук сатып алынды.
Осылайша, 7 айда ноутбук сатылымының өсуі бөлшек сауда дүкендерінде 6%, онлайн режимінде 206%-ды құрады.
Ноутбуктер сатылымының жалпы өсімі 40%-ды және қаржы тұрғысында 55%-ды құрады. Ноутбуктің орташа құны 10%-ға, 208,9 мың теңгеден 230,2 мың теңгеге дейін өсті.
Алайда тұрмыстық техника мен электроника нарығының өкілдері клиенттердің ноутбук сатып алуға деген сұранысын толық қанағаттандыра алмады.
Дүкен сөрелерін қажетті тауарлармен қамтамасыз етуге мына мәселелер кедергі болды:
Ішкі нарықтағы сұранысты қанағаттандыру үшін бөлшек сауда желілері:
Қалыпты жұмыс режиміне оралғаннан кейін сату динамикасы қалыптыға дейін төмендейді.
Дегенмен, карантин кезеңінде ішкі нарықта клиенттердің жаңа пайдаланушылық базасы қалыптасты деген қорытынды жасауға болады. Бұлар ноутбуктерді алғаш сатып алған адамдар. Олардың көпшілігі біраз уақыттан кейін құрылғыларын жаңарта бастайды.